Facebook
powrót

Regulamin

 

  1. Strona internetowa Cyrku Korona pozwala na zakup biletów w trybie online.

  2. Sprzedaż online kończy się 90 minut przed przedstawieniem.

  3. Bilet do Loży / Loży LUX dla osoby dorosłej uprawnia do wejścia tylko osobę dorosłą.

  4. Bilet dla dziecka upoważnia do wejścia dziecko w wieku od 2 do 10 lat.

  5. Bilet dla młodzieży upoważnia do wejścia osobę w wieku od 10 do 18 lat.

  6. Jednorazowo w trybie online można zakupić do 10 biletów.

  7. Przy zakupie biletów online mogą Państwo zrealizować płatność korzystając z przelewu elektronicznego.

  8. Płatności za bilety obsługuje firma PayU S.A. przy pomocy portalu internetowego www.payu.pl

  9. Jeżeli Państwa bank, mimo przyjęcia dyspozycji zapłaty, nie przyśle potwierdzenia wykonania płatności w ciągu 30 minut, to wybrane miejsca zostaną zwolnione. Pieniądze pobrane z Państwa konta pozostaną u operatora obsługującego płatności do wykorzystania przy kolejnym zakupie albo do zwrotu na Państwa konto bankowe.

  10. O sposobie postępowania w takiej sytuacji zostaną Państwo poinformowani e-mailem wysłanym przez operatora płatności – firmę PayU S.A. (ul. Marcelińska 90, 60-324 Poznań), właściciela portalu payu.pl (www.payu.pl/kontakt/), z którym należy się wówczas bezpośrednio skontaktować pocztą elektroniczną (pomoc@payu.pl) lub tel. 61 630 60 05.

  11. Odbiór biletów zakupionych online – w kasie cyrku, w dniu występu, do 30 minut przed przedstawieniem:

    • kasa cyrku czynna od godziny 9:00 do godziny 18:00,

    • przy odbiorze biletów zakupionych online należy podać osobisty kod rezerwacji otrzymany na wskazany przy zakupie adres e-mail. Jeśli kod nie dotarł drogą mailową, kasjer może wydać bilet na podstawie imienia i nazwiska nabywcy lub adresu mailowego z jakiego dokonano zakupu.

    • osobisty kod rezerwacji należy zachować w tajemnicy. Cyrk nie odpowiada za skutki podania tego numeru osobom trzecim.

    • Czasami maile z kodem rezerwacji są klasyfikowane jako spam. W przypadku braku maila potwierdzającego, prosimy o sprawdzenie w Państwa skrzynce poczty niechcianej (spam).

  12. Faktura może być wystawiona wyłącznie na tę osobę lub firmę, która zakupiła bilety przez internet (online). Faktura na prośbę kupującego zostanie wystawiona w kasie Cyrku.

  13. Zwroty i zamiany biletów zakupionych za pośrednictwem Internetu możliwe są:

    • w kasie cyrku najpóźniej 60 minut przed rozpoczęciem przedstawienia na które zakupiony został bilet,

    • w przypadku odwołania przedstawienia,

    • w przypadku zwrotu biletu, pieniądze zostaną przesłane z wykorzystaniem tego samego kanału, którym została dokonana płatność. Kasa cyrku nie zwraca pieniędzy w gotówce za zakup biletu przez Internet.

    • prosimy o przesłanie drogą mailową na adres reklamacje@koronagroup.com informacji odnośnie niewykorzystanych biletów – informacja powinna zawierać: datę przedstawienia na które został zakupiony bilet oraz tytuł płatności PAYU o formacie np.: XXX…………XXX,

    • zwroty realizowane są zazwyczaj w ciągu 3 dni roboczych

  14. Informujemy, że dane osobowe będą przechowywane i przetwarzane przez Administratora Danych Osobowych którym jest Cyrk Korona Lidia Król-Pinder ul. Akacjowa 115 Kaliszki, 05-152 Czosnów, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Dane będą przetwarzane w celach marketingowych wyłącznie w przypadku wyrażenia zgody na otrzymywanie newslettera. W celu realizowania płatności dane będą udostępniane PayU S.A., który jest również Administratorem Danych Osobowych.